Artykuł sponsorowany

Czy opłaca się kupić używaną kserokopiarkę do nowootwartego biura?

Czy opłaca się kupić używaną kserokopiarkę do nowootwartego biura?

Z założeniem firmy i otwarciem biura nieodłącznie wiążą się wysokie koszty.  Jednym z nich jest zakup profesjonalnego sprzętu, który zapewni optymalną pracę zatrudnionym osobom. Zakup kserokopiarki jest niezbędny do płynnego wykonywania wszelakich działań w biurze. W związku z tym, właściciele i zarządcy biur rozważają zaopatrzenie się w sprzęt używany. Czy tylko nowa kserokopiarka może sprawdzić się w niedawno otwartym biurze?

Oszczędna alternatywa

Specjalistyczny sprzęt, jakim są kserokopiarki do biur, może w sklepie kosztować nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Dodatkowo, aby móc skorzystać z umowy gwarancyjnej w razie potencjalnej usterki, należy stosować tylko oryginalne tonery, których cena może niemal dorównywać kwocie zakupionego sprzętu. Dla młodych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczęli swoją karierę, oszczędność na każdej złotówce jest istotna. Początki firmy nie są proste, a wysokie zyski przychodzą zazwyczaj dopiero po jakimś czasie.

Ekspert z zakładu poligraficznego Grafix – Bis, oferującego sprzęt biurowy i związane z nim usługi, mówi:

Cena urządzenia rośnie razem z ilością dodatkowych funkcji. Im lepiej wyposażona jest kserokopiarka, tym jej cena jest wyższa. Jeśli właściciel firmy chce dobrać do swojego biura sprzęt wielofunkcyjny z najwyższej półki, ale nie posiada dostatecznych funduszy na zakup nowych modeli w sklepie, powinien rozważyć kserokopiarki poleasingowe. Ich cena może być nawet pięciokrotnie niższa od sprzętu, który dopiero został wprowadzony na rynek.

Kserokopiarki używane wcale nie muszą być gorszej jakości. Sprzęt, który został oddany do powtórnej sprzedaży po zakończeniu umowy leasingowej, może mieć niemal identyczne parametry, co najnowsze modele. Zdarzyć się może, że posiadając ograniczone środki finansowe, nabywając kserokopiarkę z drugiej ręki, zdobędzie się sprzęt o lepszej specyfikacji, niż w przypadku kupna nowego urządzenia za niższą cenę. Co więcej, kserokopiarka poleasingowa, nie musiała być w ogóle użytkowana. Większe przedsiębiorstwa kupują sprzęt hurtowo i nie wykorzystują wszystkich zamówionych sztuk. W celu zarobku, sprzedają później nieużywany sprzęt za znacznie niższą cenę.

Kwestie warte uwagi

Decydując się na kserokopiarkę używaną warto poza ceną kierować się jeszcze innymi czynnikami. Sprzęt sprzedawany, nawet po kilkuletnim użytkowaniu, może nadal mieć aktualną kartę gwarancyjną. Dzięki temu nawet w razie awarii, można być spokojnym o ekonomiczny serwis.

Porównywanie parametrów kserokopiarek i ich cen pozwoli na kupno bogato wyposażonego urządzenia, o porównywalnej specyfikacji do modelów, które znajdują się w sklepach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.